Gozde_nzl Ya içeriği de çantası da çok güzel. İzmir belediyesinin de var böyle bir hizmeti ama çocuk zibinlarinin, emzirme önlüğünün kısacası herseyin üzerinde kocaman izmir büyüksehir belediyesi logosu var. O zibini falan nasıl giydirelim çocuğa, belediyenin kadrolu elemanı gibi olur🤣🤣