CmreKsidar zehraaucarr merhaba 24. Haftada azaldı iki gün hastanede serum yedim düzelip gibi oldu ama malesef her hafta bi iyi bi kötü devam etti hep azdı amniyon sıvım. En son 36+6 da doğurdum cünkü yeri daraldı ve durması riskliydi. Bana doktorum sadece günde 3 litre su önerdi öyle böyle idare etti beni sağlıkla doğurdum.
Sk06 zehraaucarr benim tansiyona baglı azalmıstı. su ve havuc suyu tukettim 31de dedi doktor azalma var diye suan 36yım
1Evrem zehraaucarr sabah akşam bir bardak iç gebelik şekerin felan yoksa tabi. Benim de 32. Haftada sınırda demişti bi hafta içtim gittim düzelmişti yine devam dedi
1998-1993 Bende Suan 22 haftalığım 18. Haftadan bari sıvı azlığı var her hafta perinatoloji uzmanı görüp crp ye bakıyor cokmıorkuyorum günden 3.5 lt su içiyorum ve havuç suyu tüketiyorum doktor bugün geçen haftaya göre biraz daha iyi dedi