1rumeysaarslann_ Kızlar merhaba yarın kürtaj için ameliyata giriyorum bebeğim 6+4 günlükken kalbi durmuş gelişimi bitmiş çok üzgünüm kurtaj çok zor geçermi bi bilgisi olan varsa bana yardımcı olurmusunuz
arirangg 1rumeysaarslann_ Çok geçmiş olsun. Anestezi alarak kürtaj olursanız hiçbir şey anlamazsınız. Çok kolay geçer. Ben uyandığımda bitmişti. Hiçbir şekilde acı vs hissetmedim
Hilalkula1215 1rumeysaarslann_ anestezi altinda yapılıyoe 15 dk sürüyor. Uyandiginizda agriyla uyanıyorsunuz tabiki kanama seklinde altinizde bez oluyor. Kanama 10 gün sürüyor ilk 2 gün ağri eslik ediyor ilac icceksiniz
cokgerginim 1rumeysaarslann_ çok geçmiş olsun şimdiden, adet sancısı gibi bir ağrı ve kanama oluyor. Sancı geçmişti ama kanama normal olarak devam etti 10 gün kadar. Endişelenmeyin, Allah kolaylık versin❤️
annesinin_kelebekleri 1rumeysaarslann_ anestezi ile 10-15 dakikalık bir işlem ağrı falan hissetmiyorsun, sonrasında zaten ağrı kesici yazıyor doktor, geçmiş olsun
arirangg 1rumeysaarslann_ Kürtajdan sonra ağrı kesici ve kan ilacı verdiler. Ağrı kesiciyi bitene kadar kullandım. Hiç ağrım olmadı. Kanama 15 gün oldu ama o da normal zaten olması lazım
annesinin_kelebekleri Hilalkula1215 herkesin vucudu aynı değil kanama 10 gün sürecek diye bisey yok , benim üç dört gün bile sürmedi kanamam,
Sevvaloflaz Bende aynı durumdayım bormalde 8 +3 olması gerekirken iki haftadır bebeğim 6+5 de bir hafta daha bekletiyor doktorumuz eğer hala kalbi atmassa kürtaj olucaz rabbim hakkımızda hayırlısını bilir ve öncesinde 24 +5 de erken doğumda evladımı kaybettim
ttugba92 1rumeysaarslann_ Daha once 2 kere oldum canim. Duzgun bir hastane ve tecrubeli bir doktorla yapildi zaman tibbi olarak sikinti cikarma ihtimali cok dusuk. Duygusal kismi tabiki daha zor. Adet agrisi seklinde bir agri yasarsin maksimum zaten haftan kucuk. Rahim cabuk ve daha kolay toparlar kendini. Icini ferah tut zamani geldiginde evladin seni bulacaktir. Kendini kahretme ben ilkinde kendimi mahvettim diyebilirim ve ardindan uzuntuden zehirli tiroid hastaligina yakalandim stres ve uzuntu yuzunden. Allah daha beterinden korusun cidden yasarken bu en kotusu diye dusunuyorsun ama beterin cok daha beteri oluyor
ttugba92 Operasyonunuz olmus ama sanirim coktan uzerinden 4 gun gecmis. Nasil oldunuz? Rabbim gonul ferahligi versin bir an once umarim