Bir bebeğim olsun başka kimseyi takmak istemiyorum, hatta bitane olsun hemen bidaha hamile kalmak istiyorum :( bütün enerjimi onlara vermek onlar için var olmak istiyorum, oynamak istiyorum onlarla okul telaşına girmek istiyorum, yorulursam onlar için olsun canım sıkılırsa onlar yaramazlık yapsında sıkılsın istiyorum yani. 1,5 senedir evliyim eve biraz şenlik cümbüş gelmeli bence :(