Simayy1 Korkmuyorum desem yalan olur nasıl olcak bende bilmiyorumm 🌸 Benim içinde dua ederimisiniz acaba 🤲🏻🫶
Tugce1506 Simayy1 inşallah su gibi geçsin canım💙 bende 38+1 deyim bugün kontrolüm vardı doktor normal doğum dedi ama haftaya kadar doğurmazsam bebeğin kilosu 4 geçer sezeryan dedi araştırıyorum deli gibi normal doğumu kolaylaştıran şeyleri🙈
Merve0227 Simayy1 hiç korkma sakin kal nefesini kontrol et ne kadar panik olursan o kadar zor oluyor iki normal doğum yapmış biri olarak söylüyorum ❤️🌸
Merve0227 Tugce1506 ben hurma yedim Meryem suresi dinledim vee sancımı başlatmak için hunharca doğuracağı güne kadar temizlik yaptım yürüdüm hep Sonra tabi sancı başladı ben uyukluyodum o ayrı bişey 😁😁
sulekzl Tugce1506 https://instagram.com/serenitylifedoula?igshid=YmMyMTA2M2Y= buna bi bakın belki işe yarar inşallah tek avazda doğum olur 🙏🏻
Simayy1 Tugce1506 amin inşallah canım cok saol kaç kg bebişiniz ? Benimki zayıf 3500 gram 39+2 haftalığım yinede normal Doğumdan korkuyorum ☺️
Simayy1 Merve0227 sakın kalmaya çalışıcam korkunun ecele faydası yok vallah kendimi öyle motive ediyorum ama inşallah yarın o şeyle yenilmem kendime
Simayy1 Tugce1506 maşallah bebişe aynen o kiloya gelirse mecbur sezeryan olur büyük bir ihtimal ama o kiloyla normal doğuran bile var yani 😬 tabi çatı müsaitse Ağrınız felan var mı acaba açılmanız felan
Asuu-1 Simayy1 Allah yardımcın olsun inşallah sağ Salim kucağına al pozitif doğum hikayeni bizimle paylaş 🤲🌸