Meleklerininannesii benimde iki kaybım var ve trendyolda bakarken forumdan yorumlara bakayım dedim, stresimi kaygımı kimseye anlatamıyorum, abartma olscagına varır deyip geciyorlar, bende biliyorım mevladan gelene yapacak birseyin olmadgnı ama bunu yasamams hissetmemiş kişiye anlatmaya cabalamak dahi istemiyorum. Tansiyon aleti misali sürekli dinlemek isterim paranoyak olurum diye de korkuyorm. Rabbim sağlıcskla kavustursun bebeklerimize