Azra00 happymoomyy doktorunuza danışın bence bazı doktorlar boyaya bişey demiyor ama açma işlemine karşı benim doktorum saç vs boyatabilrsn ama ombre sombre vs yaptırma demişti kaş içinde geçerli olur mu bilemiyorum
uzaydanbirisi Ben hamilelikten önce açıyordum ama şuan yapmıyorum sonuçta kaş açarken direkt cilde değiyor , hamileliğin bitmesini bekliyorum 😂
Rainy Bende yapamadım saçımın diplerini 4.aydan sonra boyadım bitkisel lierac ın saç boyasıyla ama kaşlarım hep kaldı cesaret edemedim.İstersen bir iki ton koyu renk yap saçlarını bir süre idare et doğumdan sonra gene açığa dönersin