kalbiminpariltisi Kızlar coraspin + oksapar kullanıyorum 31 haftalığım. Bugün farklı bir doktora gittim, coraspini artık bırakmam gerektiğini söyledi. İki tane düşüğüm var öncesinde, benim gibi olanlar doktorunuz size ne söyledi devam ediyor musunuz
Seydaaylin kalbiminpariltisi bende diyabet var yüksek kiloluyum doktorum 32 haftaya kadar kullan dedi iyi ilaç aslında bebeğe daha çok oksijen gidiyor dedi bunu içtiginde ama kanı sulandırdigi için Bir miktar kanamam oldu korktum biraz
minikmucizemmmmmm kalbiminpariltisi coraspini 24te bıraktım burnum kanıyordu artık. Oksapara devam ediyorum
Denizahsen kalbiminpariltisi bana da bir doktor 28. Hafta dedi biri de 37. Hafta ne yapacağımı bilmiyorum 🤷♀️
Cerena_87 kalbiminpariltisi doguma kadar kullanmışdım normal dogum oldu yinede kendi dokdorunuza danışın
kalbiminpariltisi Seydaaylin benim de en fazla 32 ye kadar kullan dedi, bırakayım öyleyse size de öyle demiş
kalbiminpariltisi minikmucizemmmmmm 32 de bırak dedi bugünkü doktor, kendi doktorum farklı birisi onunla iletişime geçmedim henüz ama bakalım
Asuu-1 Denizahsen çok kafa karıştırıyorlar hangi dr size daha samimi geliyorsa onun dediğini yapın benim normal gebelik takip eden doktorum da oksapara devam et tedbir amaçlı dedi ama tüp bebek doktorum da bırak demişti ondan önce ve ben bıraktım kullanmıyorum Biraz kafam karıştı ama mantığıma yatan şekilde hareket ettim sonuçta bu hikaye tüp bebek doktorum İle başladı gebelik muayenesi için de kendisine de gittim gerek yok artık kullanma dedi bende oksaparı bıraktım Gebelik takibi yapan doktorum ise öneriyor ben tüp bebek dr dediğine göre hareket ettim
Asuu-1 kalbiminpariltisi benimde ikiz düşüğüm var Coraspin ve oksapar kullanıyordum kahverengi leke geldi o nedenle ilk haftalarda coraspin bıraktırdılar 10.haftadalarda Oksaparı bırak dedi tüp bebek doktorum bende bıraktım şükür herşey yolunda
kalbiminpariltisi Asuu-1 sağlıkla gelsinler inşallah ben doğuma kadar kullanıcam inşallah oksaparı, corapsini 32de bırak dedi ama bilmiyorum
Cerena_87 kalbiminpariltisi ewet oksapar 6000 kullandım ikisinide doguma kadar kullandım bide progestan 200 kullandım
kalbiminpariltisi Cerena_87 oksapar dört bin kullanıyorum, bir de coraspin. Trombofili testi yaptırmış mıydınız
Smgoss kalbiminpariltisi benim doktorum 37.haftama kadar kullanmam gerektiğini söyledi ve 38.haftamda doğumum olacak