Visal95 merhaba geçmiş olsun benim bebeğimin kalbinde delik varmış doğumdan sonra öğrendim ayrıntılıda gözükmemişti , genetik test yaptırmanızı öneriyorum kesinlikle çünkü doğduktan sonra herhangi bişeyle bi anda karşılaşmak çok zor inanın , bize de doğumdan sonra delik oldugunu öğrenince genetik test vs dediler o an dünyam başıma yıkılmıştı