pembemor25 Kızlarr nasıl gidiyor hamilelik rahatladınız mı ☺️ benim bulantılarım hala devam ediyordu azalmıştı ama 2-3 gündür kusmuyorum çok şükür. En son ne zaman doktora gittiniz 🥰
Mucizelerim1 18+1 iz yarın kontrolümüz var. Bulantım ilk 14 hafta oldu ama hiç kusmadım. Koku hassasiyetim hala azda olsa devam ediyor. Ama benim arada bir bıçak saplanır gibi ağrılarım oluyor çok kısa aralıklarla doğum olacağı için sezaryen yerim ağrıyor.
babyandmomyy benim hiç bulantım kusmam olmadı zaten suan da pek hamile değil gibiyim bugün karnımda pıt pıt hareket oldu bebek hareketi miydi emin olamadım ama siz hissettiniz mi 🥹🥹
babyandmomyy kac kilo aldinizzz ben 3 fazla gibi geliyor sanki artık ne yesem yariyo gibi cok da yemiyorum
babyandmomyy ve göbeğim de yok hala varla yok arası hamile olduğumu söylemesem kimse anlamayacak doktor normal diyor