KbraN_1 Haftamıza girdik teyzeleyyyy. Bol heyecan var şuan. Bebeğime kavuşmanın hayalini kuruyorum bir yandan. Bir şekilde olacak inşallah doğum. Sizde durumlar nasıl nasıl hissediyorsunuz 😍👶🏻
Tugce1506 KbraN_1 ayy bizimde 13💙 bugün kontrole gittik doğum normal görünüyor 3800 şuan haftaya kadar doğurmazsam 4 geçerse sezeryan dedi. Sizin doğum şekli belli mi🥰
KbraN_1 Tugce1506 bu hafta gittiğimizde belli olacak canım bizimde doğum şekli falan. Çok heyecanlıyım ayy 😍😄
Saziye58 Bende 36 haftaligim bir hafta önden gelişimi bebeğimin yarın sezeryan günü alabilcekmiyim bilmiyirum son iki haftam kaldı gibi geliyi bana 😅