asiyerz Kızlar 35+1 haftalığım. Son 3-4 gündür ayağa her kalktığımda karnımda ağrı oluyor, yürürken zorlanıyorum bazen. Ağrının belime vurduğu zamanlar da oluyor. Bu haftalarda sizde de böyle ağrılar oluyor mu normal mi
Gseyma asiyerz bende 35 +5 haftaligim bnde de oluyo agrilar vajina agrisi da çok artti normal artik bebek buyudu cunku
Gseyma mimaranne06 evet dediginiz dogru benim doktorum kontrolde herhangi bi sorun olmadigini soyledi o yuzden benim o konuda icim rahat