Hizligonzales Zezegamze evet 2doz olmustum oglumda bunda yaparlarmi yapmazlarmi bilmiyorum cunku aradan cok zaman gecmedi cunku
guzelanne01_ Zezegamze 2 dozuda oldum kahramanmaraş deprem bölgesindeyim ama çok önemli olduğu için buldum aşıyı ilk dozu sağlık ocağında yaptırdım 2 dozu hastanede yaptırdım
guzelanne01_ Hizligonzales 10 yıl geçtiyse yaptırıyorlar benim doğum yapalı hamilelikle 13 yıl olmuş olacak
yinehamile Hizligonzales bende kızım da 2 doz oldum, şimdi 28 haftalık hamileyim, iki doğumumun arası 17 ay olacak, yarın tek doz daha tetanoz olacam, bunda tek dozun yeterli olacağını söylediler.
Hilalsg Mommy99 kayıtlı oldugunuz saglık ocagını arayın sizi bilgilendirirler.zamqnı gelmişse arıolar die biliorum sizi takip etmeleri lazım.ben de merk edip aradım ne zmn die 20.ci hafta dediler
Hizligonzales yinehamile hadi ya benimde oglum suan 19aylik vurmazlar diye dusunmustum demekki banada vuracaklar
Bet1 Zezegamze ben hamilelik sonrası da olan 3 dozu olduğum için 10 senelik koruma oluştu o yüzden şu anki hamileligimde yapılmadı