ceroni-88 simdiye belli olmasi lazim aslinda devlet takiplimisiniz acaba devlette ozellikle pek ugrasmiyolarmis duyduguma gore gerci ben oglumdada ozel takipli olmama ragmen 17 de ogrenmistim bundada doktorum 13te emin olmadan kiz dedi 15 %95 kiz dedi bugunde devlete detayli randevusu icin gittim doktor emin degilim ama kiz sanırım dedi yani coktan yapmalari lazimdi aslinda