Benim 3.gebeligim ne veriyorsa rabbim verdi diye şükrettim kızım 1 sınıfa gidiyor oğlum melek oldu 2 yaşında 5 sene sonra bu gebelik nasip oldu hem erkek oğlum diye sevdim cinsiyet kız dediler ama halen ama halen erkek olucagini düşünüyorum neden bilmiyorum bugün ebede kalp atışı dinledi erkege benzettim dedi kafam karıştı 🙈