Bugün tam olarak 37+0 iz . Bebeğin suyu azmis gelişmemiş 2700 gram dedi kilo almamış dedi. Perşembe sezaryene alicam dedi. Nstye girdim hareketlerine az dedi. Beslenememis bebek dedi. Depremden bu yana doğru düzgün bir şey yiyip içemiyordum. Mide bulantıları vs de buna eşlik ediyordu biraz da o yüzden. 37+4 de sezaryene alınmış olucam. Çok korkuyorum vicdan azabı çekiyorum eğer bir şey olursa ben bu vicdan azabıyla nasıl yasicam bilmiyorum
Ciğerleri gelişmiş kuvoze girmicek dedi ama ya bir şey olursa hep benim yüzümden oturdum hastanenin koridorunda ağlıyorum. Snein stresin uzuntun bebeği etkilemiş dedi ama ben kendimi tutamıyorum 😭😭😭