Merhaba arkadaşlar ben şuan 37+4 teyim. Geçenlerde burda bir kişinin yorumuyla kafam karıştı basur problemi olup normal doğum yapan varmı.O kişi sezeryan sebebi olarak yazmıştı.Son haftalarımdayım panik olmaya başladım şuanda canımı yakan bir durumum yok ama iki tane meme şişliğim var kusura bakmayın açık açık soruyorum ama psikolojim bozuldu o yorumdan sonra…Salı günü kontrolüm var doktora gitmeden hazırlıklı olmak istedim.