Kızlar bugün 34+0 doktor randevum vardı doktor bebeğimin gelişiminin ve suyunun sınırda olduğunu söyledi 1990 gram var mı benim gibi yaşayan kaçıncı haftada doğum oldu bebeğinizin sağlığı falan nasıldı ? Bir de makat gelişinde duruyormuş 36 da bir daha bakacaz ona göre gün veririz dönmemişse dedi çok moralim bozuldu zaten ağlamaktan bir hal oldum kilosunu veya sezeryan doğum olmasını çok sorun yapmıyorum suyundan dolayı erken doğurmak zorunda kalırsam sağlığı nasıl olur o çok endişelendiriyor