Merhabalar. Ben 6+3 haftalık hamileyim ama herhangi bir baş dönmesi mide bulantısı aşerme belirtim yok. Sadece göğüslerimde hafif hassasiyet ve yerleşme kanamasından sonraki günlerde karnımda çok hafif batma hissi oluyor. Acaba son yaptırdığım kan testindeki yüksek beta hcg hormonu düşüyor mu yoksa hiç mide bulantısı baş dönmesi yaşamadan hamilelik geçirenler var mıdır 🤔 (henüz ultrasona girmedim 4 gün sonra gireceğim)