Tugce-12 Kızlar rahim filmi çekildim bu ay korundum aslında ama olmuş mudur acaba anlamadan bilmiyorum adetim 3 gün gecikti filmden dolayı olabilir mi bilginiz var mı ?
Kivircikkuala Tugce-12 filmden dolayı gecikme olabilir bende de 5 gün atmıştı test yaptın mı hamiş te olabilirsin
Sinem0135 Tugce-12 ya da rahim filmi acıyor mu ya da sonrasına ağrı oluyormu . İki gebelik kaybım var. Belli testler yaptırdım ama doktor rahim filmi de çekelim dedi korkuyorum
AsyA_34 Tugce-12 benim de 8 gün geçti test yaptım pozitif 💖 7 haftalık olucazz💙 inşallah sende özlesindirr canımm
Tugce-12 Kivircikkuala canım benim bende tedirginim bilmiyorum hamile değilimdir diye düğünüyorum ama adette olmadım 🫣
Tugce-12 Sinem0135 benim 2 kaybım vardı rahim filmi çekti doktorum hamile miyim inanın bilmiyorum ama rahim filmi asla ve asla uyuşturmadan yaptırmayın ben kürtajda oldum ama rahim filmini anestezi almadan yaptılar öldüm öldüm dirildim
Sinem0135 Tugce-12 bende kürtaj oldum kuzum 2 defa oldum . Hatta sonradan sıkıntı oldu tekrar ıldum anestezi almadan o an bile kötü oldum . Rahim filmine basit acımuyr dediler ama teşekkür ederim çekilmem özele giderim . Peki bir şey çıktı mı film de
Nrdnot Tugce-12 bendr çekindim 4 nisanda 26 nisanda regli olmam lazımdı 4 gün geçti bende tahim gilmi çekindiğim için mi acaba diye düşünüyorum