Kızlar artık çok yoruldum reglim 5 gün geçti reglimin birinci günü dört tane testi pozitif çıktı kaset test ertesi günü yaptığım zaman negatif çıktı şimdiye kadar iki defa kan verdim onlarda negatif çok araştırdım herkezin hikayesini okudum herkezin çok farklı bir hikayesi var kimileri dünya kadar testler yaptığı halde negatifi gördüğü halde hamile olduğunu öğreniyorlar böyle bir sonuç yaşayan var mı aranızda ve gram regl belirtileri kalmadı dünya kadar bel ağrısı sancı bacak ağrısı göğüs hassasiyeti hepsini yaşadım geçti hatta regli olacağım sandım ama olmadım hala normalde erken oluyorum üç gün öncesi iki gün öncesi ya da bir gün öncesi oluyorum şu an 5 gün geçti daha beklesem ileriki günlerde çıkar mı acaba ?🥺