Ranakzrn ben hamiyleyken beşiğini bebek arabasını mama sandalyesini yani büyük eşyaları almıştım cinsiyeti belli olmadan daha fiyatlar artmadan almanızı öneririm, kıyafet olarakta zıbınlarını tek altlarını alabilirsiniz kız erkeğe olanlardan , yenidoğan takım çok almayın fazla giymiyolar çabuk büyüdükleri için, 0-3 ve 3-6 ay kıyafetler daha cok gidiyor, bez içinde stok yapmayın 1 numara almıştım hastaneye götürürken büyüdükleri için elinizde kalıyor bezler, ıslak mendil stoklamıştım 12 paket almıştım dolabına ters çevirip koyuyordum hiç kuruma falan olmamıştı aklıma gelenler bunlar 😇