Ben ikili üçlü hiç birini yaptırmadım çıkacak olan sonuç zaten yüzde yüz kesin değil yanılma payı çok yüksek ve ben çıkacak olan riski kafama takıp hamileliğimi zehir etmek istemedim çünkü anne karnındayken bi tedavi yok sadece bilincinde olunacak doktoruma yapmak istemiyorum doğuma kadar o psikolojiyle yaşamak istemiyorum dedim ve anlayışla karşıladı nasıl istersen dedi çünkü sonuç ne olursa olsun dünyaya getirilen kafaya takmak istemedim