---Fatosssss--- Hanimlar kaçıncı haftadasiniz ve nasil geçiyor hamileliğiniz ben baştan beri çok çok gitti bir haftadır iyiyim hamd olsun 16+2 deyim bebisimin ilk adımlarını hissetmeye başladım 🥰🤰
Mhtpflz ---Fatosssss--- 33+6 dayız çok şükür 4 ay bulantılar şimdi şeker birde covit çıktı başıma 🤣🤣oğlumun sağlığı yerinde olsunda gerisi önemli değil
Novamomy ---Fatosssss--- önce kanama ,bulantı ve yoğun kusma derken çok şükür yolu yarıladık inşallah 🙏🏻 tek iyi olsunda çektiğim hiç bir şey önemli değil