Kasıklarım ağrıyor şeyim de bi batma ağrı hissi oluşuyor yanlarım da ağrıyor aynı şekil karnım çok ağır geliyor. Bebek mi büyüyor da oluşuyo bu ağrılar bilmiyorum Kendimi hiç böyle hayal etmezdim bunlar neyin nesi normal mi yoksa ben mi zorlanıyorum:(