Cicegim38 çok güzel yani sizin tercihiniz ama o zamanlarda bir bebeğim olmuş olsaydı koyabilirdim şuan ben biraz modern isim koyma taraftarıyım okul çağında vs çocuk içinde uygun olabilen sonuçta nesiller değişiyor ama ben beğeniyorum ama koyacağım bir isim değil