Fdmk ilk hamileligimde doktor bana ailede şeker hastası olan var mı diye sormuştu birde ben cok kilo almadigim bebekte normal olduğu için ,yani cok kilolu bir bebek olmadigi icin gerekli görmemişti. Bunlardan biri olsaydı isterdim dedi.
Bu hamileligimde de doktorum eğer bir sonraki kontrolde çok kilo almış olursan yaparız yoksa yapmayız dedi. Umarım gerek olmaz 🤷🏻♀️