Rabi988 epilepsi hastasıyım . Tegratol kullanıyordum gebelik düşündüğümüz için lamictale geçildi . İlk dört ay bir sorun yoktu son bir haftadir kısa nobetlerim oldu . Doktorum ilacımı yükseltti ama ise yaramadi. Şimdi ne olacak bilmiyorum çok endişe ediyorum bende