inscnmya ben hem özele hem devlete gidiyorum en başından beri testleri herşeyi devlette yaptırdım özele gitmemim sebebi ise devlette sürekli aynı doktoru bulamıyorsun kendi doktoruma sürekli aynı şeyleri anlatmıyorum doğum konusuna gelince nerde yapcam bilmiyorum😂🤭