aysu-citak98 Işıkta bu şekilde gösteriyor. Adet günüm 28 Nisan 29 Nisan tatile gideceğiz. Bugün test yaptım böyle çıktı akşama kan vericem garanti olsun diye. Adet geciktiriciye başlayacağım çünkü fikir verirseniz sevinirim https://www.hizliresim.com/cfnezce
Karbeyazi25 aysu-citak98 kan vermen senin için daha iyi teste güvenip.ilac kullanma ağır ilac çünkü onlar
minikmucizeemaak aysu-citak98 Bir gölge var gibi ama daha regliye de var. Erken gebelik de deneyip kan verin bence en garantisi kan
aysu-citak98 mombarbie_ akşama kan veriyim diye düşündüm sabah inanılmaz bas ağrım ve mide bulantım vardı istifra edecek boyuta geldim iş yerinde test yapınca böyle çıktı kanı vereyim inşallah çıkar çok teşekkür ederim ☺️
aysu-citak98 minikmucizeemaak erken gebelik testi yoktu ondan kaset test aldım akşama kan vericem inşallah çok teşekkür ederim ☺️
aysu-citak98 Karbeyazi25 bende öyle düşündüm bide pıhtılaşma var ne kadar öğrenirsem benim için iyi olacak çünkü