Seval2468 naz_ozz benim bebegimdede böbrek genişlemesi var 16. Haftada söyledi doktorum 3.2 idi dün detaylı ultrason vardı 23 haftalık oldum 3.7 çıktı ama çok ilerlememis suanlik bir sıkıntı görmüyorum dedi . Sizin kaç ml
naz_ozz Seval2468 20+6 detaylıda biri 5 diğeri 6 mm genişleme vardı 22+2 de gittim biri 4.1 diğeri 4.9 gerilemiş baya gerilemiş dedi 1 ay sonra gel tekrar bakalım dedi o zamana düzelir dedi zaten herhangi bir sıkıntı yok dedi
Myfairlady aaaa-123 biz 21+5 deyix.aairii idrara cikma sikayetim var.birde az su icmeme ragmen.boyle bir sey yasayan var mi?