Sumyduman aaaa-123 ben 21 olmak üzereyim de çok iştahsızım yediklerimi sindiremiyorum hala normal mi ? Midemde taş olup kalıyor yediklerim o yüzden midem bulanıyor hep
Ranakzrn aaaa-123 bulantim vs yok hoc sorun yasamadim onunla alakali bu zamana kadar cok sükür ama ayakta fazla kalamiyorum basim agrimaya basliyo disarda da rüzgarli havada cok kötü oluyorum burnum sizlamaya basliyo ve basima vuruyo agri onun haricinde baska bi sorun yok
Ozdbtl aaaa-123 bolca mide yanması, vajinal bölgeye sıkça tekme yiyorum :) Bir de nedense 2 gündür karnım çok sert gibi hissediyorum sizde de böyle mi Rahim ağzı en son 3.0 dı Calısıyorum biraz da korkıyorum :(
aaaa-123 Sumyduman maalesef benim de halen devam ediyor 23 haftalık olduk ama, iştahsızlık kusma bulantı devam😔 doğuma kadar devam edecek sanırım
gizcansen Bebek hareketleri biraz tuhaflaştı bende, bazen göbek deliği çevresinden vuruyor ama daha çok alt kısmıma vuruyor. Sizde de böyle oluyor mu?
aaaa-123 gizcansen ben hareketleri çok hissetmiyorum ilk hamileliğim olduğu için sanırım. Alt kısım da kalp atışı şeklinde küçük vuruşlar oluyor sadece 🥰
fbulut97 gizcansen canım benim de 3 cm dedi doktorum gayet iyi dedi benim 10 gün önce kanamam oldu ama çok şükür rahim uzunluğu plasentada bir sıkıntı yok
aaaa-123 Sena00 mide yanması değil ama reflü oluyor daha çok bende mide borusun da yanmalar gibi. Erkek mi bebeğiniz? Erkek bebeklerin de mide yanması oluyor diye duymuştum
aaaa-123 Ozdbtl maalesef karnım şişiyor evet benim de probiyotik içiyorum ara ara iyi geliyor tavsiye ederim
aaaa-123 gizcansen ben bilmiyorum hiç doktorum da bişey demedi bunun hakkında kızlar önemli baktırılması gereken bişey mi?
gizcansen aaaa-123 doktorlar her kontrolde bakıyor problem görse söylerdi, ultrason fotoğrafı veriyorsa bazen onu da çıkarıp veriyorlar serviks yazar. Rahim ağzı uzunluğunu ölçüyorlar her kontrolde
3Tospikannesi aaaa-123 bende bilmiyorum doktorum hiç bişey demedi zaten vajinal muayene de yapmıyor özele gidiyorum sadece bebeğimde böbrek genişlemesi olduğunu söyledi 21 haftalık Sıcaklar başladı ağırlaşıyorum artık halsizlik ve iştahsızlık var 2 gündür ben 11 kilo aldım bebeğim 20.haftada 347 gramdı 🥰🧿
ES_es-Es Göğsüm sertleşmiş ve bel ağrısı başladı bu hafta .Bazen de vajinal bolge agrisi oluyor buyudugu icin mi bilmiyorum ama sanirim gitgide zorlasacak .Hareketlerini pitpit şeklinde gün içinde ara sıra hissediyorum halen güçlü değil ve merakla bekliyorum tam belirgin olmasını
Emelyetik Kizlar 23 haftalık bebisleriniz kaç kiloydu arefe gününden bir gün önce gittim 650 Gr dı doktor 4-5 gün önden gidiyor dedi