piiremsesinannesiii Güzel anneler lütfen bana da dua eder misiniz doğum için yatış verdiler çok korkuyorum 🥺lütfen dualarınıza ihtiyacım var
Eluf piiremsesinannesiii Rabbım en kolay şekilde doğumun gerçekleşsin sağlıkla gelsin bebis korkma canim sancin sogaldginda zaten bebek gelir anliyamasn bile boşa sitres yapma
Humzee16 piiremsesinannesiii Rabbim yar ve yardımcınız olsun. Sağlıkla, huzurla, kolayca kucağınıza almayı nasip eylesin. Bol bol dua edin, sükunet içinde olun. Hayırla gelsin miniğimiz ❤️🌸
piiremsesinannesiii Sla8995 38+3 teyim normal kontrole geldim onuda açılmam olduğu için yatış verdiler 3 cm açılmam varmış
Cicegim38 piiremsesinannesiii RABBBİMMMM Bİ AVAZDA KURTARMAYİ NASİP ETSİN İNSALLAH HEMENCİK KURTULURSUN BENDE HAMİLEYİM 31 HAFTALİK BENİMDE ERKEN DOGUM DENDİ DOKTOR HER AN GİDEBİLİRİM SUYUM FAZLAYMİS KARNİMDA SENİN İCİN DUA EDİCEM DUALARİM TUM DOGUM YAPİCAK ANNELERE 🙏💋
piiremsesinannesiii Cicegim38 sağol canım Allah razı olsun hepimiz inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🥰
Humzee16 piiremsesinannesiii siz anlamadınız mı açılma olduğunu ben de 37 haftalığım her hangi bi rahatsızlığım yok yarın da rutin kontrolüm var 🙈
Sla8995 piiremsesinannesiii aaa heyecan yaptım bak şimdi benim de yarın kontrolüm var umarım her şey yolundadır 🫢😒37 olacağım bende yarın
piiremsesinannesiii piiremsesinannesiii @-_Esra_- canım benim için de ayetel kürsi okur musun toplar mısın doğumum başlamış şimdiden teşekkür ederim 🤲🥰