Totanseyma ben İstanbul’da oturuyorum Ankara’da mobilyacı tanıdıklarımız var onlara yaptırdık. Bende anne yanı olarak istemiştim. Anne yanı olanlarda asansör sistemi var meğer o da 60×120 ölçüsünde kullanılabiliyormuş 🤦🏻♀️bunu da bana söylemediler. Beşik geldi dün kurduk, şöyle anne yanı olarak kullanabileceğiz yatak kısmındaki korkuluğu kullanmadan. Çok istediğim gibi olmadı özellik olarak ama yine de güzel.