Evinaram cevap için çok teşekkür ederim öncelikle. Hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren progestan (günde 3 kere)ve proluton (haftada 1) kullanıyorum. Önceden sadece lekelenme vardı ama geçti 15 gündür yoktu. Şimdi lekelenmeler geçti iç kanama var dedi doktor . Bu durum sonradan ilaçları kullanırken oldu yani. çok kafama takıyorum zaman da geçmiyor umarım benim de olumlu sonuçlanır