Dudu20- Bugün şeker yüklemesi yaptırdım aç karna ilk kan aldılar sonra içeçekten içip 1 saat sonra parmaktan ölçüm yaptılar 153 çıktı sonuçları yarın göstercem sizce çok mu bu açlık mı tokluk şekeri mi bilen var mı
Melikenl Dudu20- ilk aç karna kan verdim. 75 lik glikoz aldım. 1 saat sonra geri kan aldılar. Daha sonra 1 saat daha beklettiler yine aldılar. Sonuçlar da iyi çıktı dedi doktor. Benden neden 3 defa aldılar acaba
Badem_gozlum_ Kaç gram yukleme yapildi. Ben 75 gram di açlık 76 tokluk 156 ikinci tokluk 125 normal dedi.
Badem_gozlum_ Dudu20- evet 50 gram da bir açlık 1tokluk oluyor. Ben değerleri fazla bilmiyorm . 75 gramlık yapar belki bu kez size