Ergvn 12+3 kontrol var. Cinsiyet belli eder mi kendini o sıra. Farklı ile gidiyorum kontroller için. Daha fazla bekleyemem taa diğer ayı :) özel takipliyim. Acaba pozisyon müsait olsa belli oluyor mu o haftada cinsiyet. Teşekkürler 🙃
tambirmom Ergvn Ben cinsiyeti 13. Haftada öğrendim pozisyonu uygun olursa cinsiyeti öğrenirsiniz siz de
Aysee1123 Ergvn 12+6 da tarama için gittim geçen hafta cinsiyetide söyledi doktor net olarak. O bana birdaha gel netleştirelim falan demedi ama ben birdaha gidip teyit edeceğim kendi kuruntumdan 😂 Pozisyon önemli
Ergvn Çok var mıdır acaba bu haftalarda öğrenebilen. İkili taramayla birleştirmeye çalısıyorum cinsiyeti ama :/ ayda bir kontrol. 17 de de öğrenmeyeyim yani geç 😬