Nilecegamze yaa şimdi bu kağıdı görünce ilk göz ağrımı heyecanla beklediğim o koca göbekle sedyeye sırt üstü uzanıp kalbim küt küt hallerimi hatırladım 😊 özlemişim galiba o heyecanı zorluğu çok olsa da yeniden o günlerime az kaldı 🥲
Bu arada nst kağıdından hiç anlamam çok da güvenmem azıcık dönsem öksürsem aksirsam sanci var gibi çıkıyordu kağıtta 🤗
Sağlıcakla kucaginiza alın bebişinizi inşallah 🌺❤️