Selamlar hanımlar
Ben Bayrampaşa kolan hastanesinde dr sibel hanıma gidiyorum. Sorun şu ki muayeneyi çok çabuk bitiriyor gibi geliyor ve sanki çok uzun aralıklarla muayeneye çağırıyor. 13 haftalık hamileyim daha iki kere gittim 3 hafta sonra tekrar gel dedi. Bu ikinci hamileliğim kızımda sanki daha sık gidiyordum. Kızımın doktoru 12. Haftada cinsiyetini söylemişti bu 16.cı haftadan önce söyleyemem diyor.