Fatma_42246 Kızlar konya şehir hastanesine gidiyorum kontrole dogumumuda orda yapicam oraya giden varmı?
Muberra08 Fatma_42246 bende oraya gidiyorum Bülent Şimşek ama ilk doğumum neyle karşılaşacağımı bilmiyorum tek bildiğim doktorum muhteşem bir insan
Tuuba100310 Fatma_42246 bn cok memnundum dogumumu yaptim sezeryan 9 gun oldu bile ..ilgili bir bayan ☺️