Derya5434 Kızlar şekerim yüklemede fazla çıktı tokluk şekerim. Böyle yüksek çıkıp direk insülin e başlayan var mi. Beni diyetisyene yönlendirdiler 2 hafta sonra gel dedi
ggulsaahhhhhh Derya5434 diyetisyenin vermiş olduğu programa ve porsiyonlara uyman gerekiyo. 2 hafta sonra o zaman bakarlar hala yüksekse değerlerin o zaman başlatırlar. Önce diyetle kontrol altına alınabiliyormu diye bakarlar
Tkckvci Derya5434 benimde yüksek çıkmıştı canım beslenmeme yürüyüşe ve bol su içmeye dikkat ettim çok şükür diyet ile dengelendi. Diyet ile dengelenmez ise insülin başlıyorlar. Günde 1 saat yürüyüş yap suyu çok iç inşallah dengelersin
Mhtpflz Derya5434 diyet yaptığım ve kilo verdiğim halde sabahları tokluklar sıkıntıydı insilin kullanıyorum şuan ama yine yüksek alıştım artık🤣
Derya5434 Tkckvci teşekkür ederim. 6 gündür diyet yapıyorum sabah öğle akşam bakıyorum kan şekerime de. Bebek haftasıyla uyumlu ama doktor suyu fazla dedi. Dikkat ettikçe suyuda düzelir mi muhtemelen şekerden
Nmhrkl Derya5434 merhabalar bende yükleme yapacağım ama merak ettiğim şey şeker ciktiginda nasıl bir diyet uyguluyorsunuz. Liste mi veriliyor. Sadece bazı yiyeceklere mi yasak geliyor
Tkckvci Derya5434 muhtemelen şekerden suyu fazla olabilir. Çünkü şeker komplikasyon oluşturuyor bebekte erken doğum beklenenden iri Bi bebek doğumu vs gibi. Dengelenirse suyu da düzene girer diye düşünüyorum. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın.