Papatya07- neslii7 Pıhtılaşma var gibi duruyor muhtemelen sizde kan sulandırıcı iğne kullanırsınız gebeliğinizde
BurcuArya35 neslii7 heterozigot çıkmış pıhtılaşma hastası değilsiniz taşıyıcı oluyorsunuz benmde bu şekilde çıkmıştı ama hematoloji herhangi bir kab sulandırıcı kullanmana gerek yok demişti ama gebeliğimde coraspine kullanmıştım
neslii7 BurcuArya35 Sonuçları direk kadın doğum doktoruna mı kendi alanına mı göstermem gerekiyor acaba