Kevser1-23 Merhaba herkese bebeğe kıyafet alışverişi yaparken genelde kıyafetlerde (yaş ,ay aralığını nasıl yapıyorsunuz)yani ileriye dönük mü alıyorsunuz yoksa genelde kıyafetleri 0-3 ay mı alıyorsunuz?
Asuttt Kevser1-23 bana yenidoğan takımları hep hediye geldi 3 adet. Bi 5-6 tane de zıbınım var. Yeter mi hiç bilmiyorum benimde ilk gebeliğim. diğerleri 3-6 aylık
Susamtohumununannesi Kevser1-23 kalıplar modele ve markaya göre çok değişkenlik gösteriyor. Mesela H&M biraz daha geniş kalıp carters daha dar kalıplı. Ama genel olarak deneyimli anneler hep 0-1 ay yerine 0-3 ay al uyarısında bulundu bana. Ben eğer indirim falan yakalarsam mevsimine uygun olacak şekilde 3-6,6-9 hatta9-12 bile aldım
nebusss 0-3ay yenidogan için canim bebekler zaten 1 aydan sonra 3-6aya geciyor genelde hele bide iriyse 0-3 nerdeyse hic olmuyor. benimde ilk gebeligim ama kardesimden biliyorum 😅