Casu Folik asit kullanıp, kilo alan var mı? Folbiol şişkinlik yaptı. Folidoce B12’si olan bir haptı. Regenesis Max omega-3 ve birçok vitamini barındıran bir folik asit hapı. Bu ilaçtan mıdır bilmiyorum çok fazla kilo aldım. 43 den 50 oldum. Bebek isteyen bir anne adayıyım 👣
mine3444 Casu hamileyiz kilo almamiz gayet normal bir durum. Demir içince de kilo alıyoruz diyoruz. Demek ki normal bir durum. Ben folicus plus kullandım. Planlı gebelik olduğu için doğumdan üç ay önce başlamıştım. Hamile kalınca da üç ay kullandım. Kullanmak gerek Allah korusun bebek oluşurken bel açıklığı meydana geliyormuş 😔 geçen biri buraya yazmıştı. Arkadaşımin bebeğinde bel açıklığı olusmus diye. Biri de sormustu. Folik asit kullandı mi diye. O da kullanmadı yazmıştı.
BurcuArya35 Casu gebelik olana kadar farklı farklı folik asitler kullandim gebe kalinca Dr um folidoce önerdi onu kullandim
Casu Daisy0000 peki bu duruma doktor ne diyor? Ben daha hamile kalamadan bu hale geldiysem sonunu düşünemiyorum 😭
Daisy0000 Casu Biraz hızlı gitmişsin ama sorun yok diyor, zayıf hamilelerde 14-18 kg alınabiliyor dedi ama bana aşırı çok geliyor 1 haftada 2 kg aldığım oluyor, moralim aşırı bozuluyor. Bu gidişle 70i geçeceğim 🥲
Casu BurcuArya35 onda B12 olması güzel. Çünkü folik asit B12 değerini gizleyebilirmiş. Çok meyve sebze konusunda tüketimi düzenli biri olmadığım için max’a başladım. Ama oda kilo alımına sebep oldu.
anneoluyoruuumm16 Casu doktor önerisi ile innate kullanıyorum. Hem folik asit hem OMEGA3 falan var içinde. Hiç bir yan etkisini görmedim. Sadece devlet karşılamıyor eczanede 170 lira ücreti var
Casu Daisy0000 en azından bebek doğduktan 10 gün içerisinde hızlı bir şekilde verirsin. Gebelerde öyle diye duydum🙏. ⅘ aydır uğraşıyorum hem gebe olamadım hemde bu kiloları aldım. Moralim iyiden iyiye bozuldu😞
BurcuArya35 Casu moralini bozma 4-5 ay olmaması cok normal 🥰 akışına bırak çok düşünmemeye çalış normal hayatina devam et canm Casu
tostperisi Gebelik planlarken 3 ay öncesinde folidoce kullanmıştım sağlık ocağı doktorunun önerisiyle, kaldıktan sonra da 3 ay daha kadın doğumcum devam etmemi söyledi aynısına
Buseemm Casu ben de hamileligimde kullandim ilk defa folbiol kullandim doktor butcene hangisi uyuyosa onu al demisti bana da onu vermislerdi benmki su an 10+3 su anlik 2.5 kilo aldim ama folik asitten mi normal olarak gebelikten mi bilmiyorum
Baharinannesiiiii Casu Merhaba ben yeni öğrendim hamileligimi ben de suan 40 kiloyum almak istiyorum zaten folik asit tercihimi bu haptan yana kullanayim bari 😊
Baharinannesiiiii Casu bir de eczaneden temin edebiliyormuyuz doktor onayı şartmı bu folik asitlerde acaba
Casu Baharinannesiiiii SGK nın karşıladıkları var. Eğer onu kullanmak istemezsen son 2 yazdığımı SGK karşılamıyor. Ben max ı trendyoldan sipariş veriyorum. Eczane fiyatı çok yüksek. Tabi yinede siz bilirsiniz 🙂 Folbiol şişkinlik yaptı. (SGK karşılıyor) Folidoce B12’si olan bir haptı. Regenesis Max omega-3 ve birçok vitamini barındıran bir folik asit hapı.
ilayda_akman Bende anne adayıyım ve doktoruma danıştığımda Diofol Folik Asit önerdi isterseniz bi göz atın google dan🙃