Havva-Saribas Merhaba anneler kaçıncı haftada bebeğinizin hareketlerini hissetmeye başladınız biz 13 haftalıgız ilk gebeliğim
262223-- Havva-Saribas 16. Haftada pıt pıt damar seğirmesi gibi hissetim şuan 19 olduk 😂birşey hissetmiyorum
glz87 Havva-Saribas bende 16. Haftada hissetmeye başladım çok hareketli olacak galiba 🤭🤭 Rabbim sağlık versinde hareketli olsun🤲🤲🤭
guzelanne01_ Havva-Saribas evet tabiki daha çok küçük 2 gebeliğim olduğu halde 20 haftayı buldu 18 19 da seğilme gibiydi sanki En erken hissetme bile tıpta 2 gebeliklerde 16 dan sonra ilk gebeliklerde 18 den sonra Erken hissedenlere takılma bağırsak hareketiyle karıştırıyorlar
Nesligul08 Havva-Saribas 14. Haftada hissetmeye başlamıştım ben canım ama zayıf olduğum için erken hissettim sanırım ilk gebeliğim benimde