gzlannesi Kızlar yarın 40+4 üm ve suni sancıyla doğumu başlatacağını söyledi doktorum korku ve endişe hepsi var kordon vardı boynunda sorun olursa sezeryana döneceğiz tecrübeli anneler bilgi ve tecrübelerinizi bekliyorum birde dualarınızı 🙏🏼🫢
Happybiz gzlannesi bende 40+2 yım ve kontrol için bekliyorum şuan. Sancı falanda yok nolacak bilmiyorum. Umarım kendi sancimiz gelir. Vakit geçtikçe kordon dolanması vs riskleri strese sokuyor insani
Nurrtn gzlannesi bugün yuruyebildigin kadar yürü merdiven çık sıcak duş al bol bol hareket et içebilirsiniz ahududu yaprağı çayı için tarçın kabuğu suyla kaynatın için insallah yarına kadar kendi sancın başlar karnında şertlesme oluyor muydu
Melaaa Happybiz ben de 39+5 haftalığım. 40 da kontrole gidicem. Ağrı sızı yok ama ne olucak heyecanlıyım ben de 😔
Sinem_0618 Happybiz kendiniz beklemek istemediğinizi söyleseniz doğumu başlatmıyorlar mı ben 40 ı geçirmek istemiyorum da bugün bi doktora söyliycem bende 39+4 üm
Happybiz Melaaa benim ilkinde tam 40+0 da aniden suyum sancim gelmişti doğum yapmıştım o şekilde canım. Belki seninde öyle olur. Bu ikinci gecikti ama
gzlannesi Sinem_0618 aslında özelde bize bırakıyorlar kuzum ama doktorun normal taraftarıysa zorluyor benimki normal taraftarıydı ilk gebelik diye istersen sezeryan istersen suni sancı ama bence suni sancıyla normal yapalım dedi mesela 38 den sonrasını bize bırakıyorlar genelde
Happybiz Sinem_0618 canım doktor söyle dedi. 42. Hafta son ama 41e kadar bekliyorum ben senin içinde uygunsa dedi. Şuan 2.5 cm açıklık varmış doğum başlamış aslında dedi. Ama sancı yok henüz. Bu yüzden bol bol yürü sancın gelsin dedi. Çarşambaya tekrar çağırdı. 3700 gram şuan 4 kilo olmadıkça normal deneyeceğiz bebeğin sağlık sorunu olmadikca
Happybiz Sinem_0618 açıklık varsa suni ile başlatırlar bu arada. Ben ilkinde zorlandığım için suni son çare artık. Epidural de yapmak istemiyor doktor o yüzden suni korkutuyor beni
Melaaa Sinem_0618 kararsızım süre uzadıkça streslenicekmişim gibi hissediyorum. 🥲 suni sancı verip sezeryana dönenler de var o yüzden suni sancı deneyesim de gelmiyor 🥲
Happybiz gzlannesi büyük ihtimal canım. Durdukça kilo alacaklar risk artacak. Bugün egzersiz ve yürüyüşü abartacagim biraz.
gzlannesi Melaaa yarın suni sancı denencek balım olmazsa sezeryana döneceğiz kordon var çünkü bebişte
gzlannesi Melaaa şimdi açıklığım yok suni sancı verince olabiliyormuş olmassa sezeryana dönüyorlar işte kuzum
Sinem_0618 Melaaa oluyor canım benim ilk doğumum suni sancı ile oldu hiç açılmam yoktu normal doğum oldu şimdi açılmam biraz var ama hiç sancım yok devlette takipliyim bi suni sancıyı sorucam yine doktora kabul ederse ben istiyorum süreç uzadıkça gerçekten stres de artıyor
Melaaa gzlannesi hangisi hayırlısıysa o olsun inşallah ya hepimiz için 😭😭 güzel haberlerini bekliyoruz
gzlannesi Nurrtn genelde oluyor 1-2 haftadır ama açıklık yok rahim yumuşamış dedi bebek doğum pozisyonunda bekliyorum