Freefam Selamlar birkac gundur halsizdim ve dun geceden beri bogazim sisti sag tarafi ilac kullanmak istemiyorum bitkisel takviyelerle nasil gecirebilirim🙏🏽🙏🏽😞
Agg0207 Freefam nane limon bal , kuşburnu,ıhlamur çayları icmistm ben bol limon ve meyve tükettim çok kötüydüm ben bir gün hep yattım ilaç kullanmadan geçirdim gargara yaptım bide
Neslibt72 Freefam ben bayramdan önceki gün çok kötüydü ve boğazlarım şiştiği an faranjite döner serumsuz iyleşemezdim malum gebelikte her şey yasak. Eczacı da sadece imuneks boğaz spreyi verdi bebekler için olan ben aşırı faydasını gördüm 5. Günde gayet iyiyim öksürüğümde sadece geceleri var
Zynppp_0999 Şuan bende fena bir şekilde geçiriyorum. Doktorum boğaz gargarası ve spreyi kullanabilsin dedi. Birde gün içinde sürekli ıhlamur , nane limon içiyorum ılık şekilde yada ılık suya bal ve limon koyuyorum oda iyi geliyor.
Freefam Zynppp_0999 gecmis olsun size de bugun ihlamur meyve karabiber bal limon falan bi sekil gecirmeye calistim umarim yarin daha iyi oluruz
pinkioctober Benimki antibiyotiksiz geçmemişti maalesef kbbye muayene olmanı tavsiye ederim. Kullanmamak için bende direndim ama ciğerlerime inmeye başlayınca mecbur kaldım 2-3 doktora birden sorup
Freefam Neslibt72 size cok cok tesekkur ederim iki gundur nefes almaya basladim onerinizle imunex bogaz spreyi aldim cok kotuydum bugun cok daha iyiyim allah bebeginizi saglikla kucaguniza almayi nasip etsin 🙏🏽💕
Neslibt72 Freefam yaa rica ederim ne demek çok sevindim iyi olmanıza. Bana da mucize gibi geldi gerçekten kesin hastanelik olucam derken temizledi boğazımı bugün 1 hafta oldu benim öksürüğüm neredeyse geçti hergün eşimle neymiş bu sprey diye konuşuyoruz 😂
Neslibt72 Freefam hep beraber sağlıkla alalım inşallah bebişlerimizi güzelce hasta olmadan geçsin günlerimiz 🙏🏻