gulcinbalci Arkadaşlar merhaba, 2li testimde risksiz çıkan sonuçlarım, 3lü testte yüksek riskli olarak çıkmış. Bu gibi durumla karşılaşan biri var mı? Neye inanacağım? Sonrasında detaylı ultrasona girdim. Doktor bebekte herhangi bir sıkıntı görmedi🙏🏻
Esrafatih01 gulcinbalci önemli olan 2 li test ve detaylı diye biliyorum bence bir sorun yoktur inşallah🌺
Nihlal gulcinbalci 3lü testte yanılma payı çok yüksek oluyor benim de yüksek çıkmıştı organ taramasında bi sorun çıkmadı çok şükür doktorum da bi sorun olmadığını söyledi afp değerim yüksekti benim nöral tüp defekti deniyormuş hastalığına omurilik ile alakalı birşeymiş ve ultrasonda çok net belli oluyormuş yani bişey olsaydı ultrasonda kesin belli olurdu içinizi ferah tutun sağlıklı sıhatli doğsun inşallah