yenibirannis Kizlar arife gecesi net şekilde sol kasığımda 2 3 defa segirme şeklinde pıt pıt diye bişe hisettim 16. Haftaya girdik bidaha hissetmedim normalmi sürekli hissetmemem ☺️ siz en erken ne zaman ne aralıklarla hissettiniz acaba
BASAKK1 yenibirannis Merhaba hissetme zamanı cok değişkenlik gösteriyor kişiden kişiye zayıf ve karın yağlanması olmayan kişiler daha erken hissetmeye baslıyor 16-17. Hafta gibi olmustu bende ilk ama bağırsak hareketi gibi çok kücük hareketler tam anlamıyla daha güclü hissetmek 20-21.Hafta gibi olmustu suan 24 teyiz daha net ama ilk zamanlar sürekli hissetmemek normalmiş ilerledikçe onlarda olur inşallah
yenibirannis Eksijelibon ya ne biliyim o gün hissedince artık hissedicem sandım ama yok demekki normalmiş Dr 18 hafta hissedersin dedi ama sende nadir hissediyosan bna baya erkenmis😁🤭