ozerbirisi ben 2 gün önce acile gittim. Sol tarafımda vardı aynı ağrı. Belimden gögüs altıma ordan kasıklarıma ordan vajinama. Doktor yarım saat inceledi nerdeyse böbreklerime kadar baktılar , rahim ağzına vs her şeye ama bir şey yoktu. Bebek büyüdükce baskı yapıyormuş ve karın kasları vs yırtılma genişleme oluyormuş. Dedim hangi ağrı tehlikeli hangisi normal nasıl bilicem. Bilemezsin dedi geçmiyorsa geliceksin dedi